Mijn touchtoetsen van mijn wasmachine werken niet meer, wat kan ik doen?

Ik kan alleen de draaiknop en de aan- en uitknop gebruiken. De andere toetsen niet meer.
Wat kan ik doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (2)

soms wil het helpen even helemaal de stroom eraf te halen, dus de stekker eruit en die er na een tijdje weer in doen. Een elektrisch apparaat reset zich dan, mogelijk dat het helpt.
Helpt dit niet dan zou ik hem laten repareren door iemand die er verstand van heeft.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Haal de stekker er uit en maak die toetsen eens schoon met spiritus kan zijn dat er vuil op zit zo niet dan kan je hem eens open halen door de boven kap er af te halen zien of er een draad los zit. Zo niet dan beter door een vakman na laten kijken.