Waar kan ik handvat voor BK pan Base-In kopen?

BK site geeft aan dat dit onderdeel niet meer beschikbaar is, maar onderdeel moet toch nog ergens te kopen zijn...wie weet een aanbieder/verkoper.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Hoi. Wat vervelend voor je dat je het handvat niet gewoon kunt krijgen bij bk zelf. Ik zou ten eerst kijken op Marktplaats naar een bk base in pan waar je een handvat van kunt overzetten. Daarnaast zou ik een oproep zetten op MP. Daarnaast zijn er op de Albert kuyp straat in Amsterdam kookwinkels en ook wel marktkramen met losse hand vaten voor 4 à 5 euro per stuk. Je kunt op diverse sites een oproep plaatsen. Ook kun je kijken bij kring loop winkels en die zijn overal in nederland en niet duur. Voor een pan betaal je daar 50 cent of een Euri dus heb je je hand vaten heel snel weer compleet!

Heel veel succes!! Laat ff weten hoe het gegaan is!

Mvg
Gk.

Toegevoegd na 10 minuten:
Ik zou nogmaals je situatie uitleggen aan de chef of directie van bk misschien dat ze je kostenloos een nieuwe pan sturen. Daarnaast kijken op rommelmarkten en op markt sites zoals eBay en andere tweedehands sites etc. Ook kun je zoeken op kookwinkels in nl. Die kun je ook een emailtje sturen !!