wasdroger zanussi zte 170 doet niets meer. waar kan ik technische ondersteuning vinden?

De ledjes branden ook niet meer, wel nog spanning op de print.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Waar je de droger gekocht hebt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hoe oud? nog garantie?
Kan je het zelf of ken je een handig persoon? Zo niet:
doe geen moeite, een printplaat laten vervangen kost je rond de 200,- Dat is ie niet meer waard.
Zo wel:
google op: zanussi zte 170 printplaat
Er zijn er velen met hetzelfde probleem.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Toestel is te oud voor garantie. Kan het zelf.. als ik een electrisch schema kan bemachtigen..
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Vroeger zaten die er standaard bij.
Nu: googlen, ik denk dat Zanussi Nederland ze zelf niet eens heeft. Misschien ergens in Italië? Of kijken of je kan zien of er iets er verbrand, los o.i.d uitziet, maar dat heb je vast al gedaan.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Misschien staat hier iets tussen en anders zitten daar de kenners op dat vakgebied die je misschien kunnen helpen. http://www.circuitsonline.net/forum/view/98300

Antwoorden (1)

Electrolux Home Products (Nederland) B.V.
Vennootsweg 1
2404 CG Alphen aan den Rijn
Telefoon (0172) 468 468

of via dit contactformulier:
http://www.zanussi.nl/Page-Footer-Menu/Contact-us/
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Laatste x dat ik bij het bij hun probeerde konden ze over de telefoon geen ondersteuning geven... ik moest een monteur laten komen a 70eu voorrij kosten en 20eu/15min...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
+ het is over de telefoon ook bijna onmogelijk om iets zinnig over een defect te zeggen, als er geen duidelijke foutcode o.i.d. is.