Hoe maak ik de afstandsbediening van de wc sensowash vast aan de muur?

Dus wij hebben een wc van sensowash, daarbij zit een afstandsbediening die je aan de muur vast moet maken. Nu is mijn vraag, hoe krijg je dat ding los om dat vast te maken aan de muur?

Geen stomme antwoorden aub.

Dank u

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dubbel zijdig tape?
Misschien een houder maken van een bakje die aan de muur word bevestigt?

Zijn kleine ideeën.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heeft de afstandsbediening zijn werk gedaan, dan kan hij worden opgeborgen in het station met magneethouder en wacht daar netjes opgeruimd op de volgende gebruiker.

Er moet dus nog een magneethouder station bij zitten waar je de afstandsbediening in kunt ophangen magnetisch. Zit die niet nog ergens in de verpakking verstopt? Die moet je dan aan de muur ophangen en niet de bediening zelf.