Is een koffiezetapparaat met thermoskan goedkoper in energiekosten dan een glazenkan met verwarmingsplaat?

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik hoor mensen altijd zeggen dat het veel in energiekosten zou schelen maar ik denk zelf dat het wel mee valt. Er uit van gaan dat ik de koffie binnen een half uurtje wel op heb. Ik overweeg namelijk om er 1 te kopen met glazenkan omdat je dan kan zien hoeveel koffie er nog in zit.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Reddie
10 jaar geleden
Koop een energiemeter (niet zo duur, bij elke bouwmarkt), en je kunt die wijsneuzen met keiharde gegevens om de oren slaan.

Antwoorden (1)

Het is goedkoper, elke minuut dat het warmhoudplaatje aan is kost. extra stroom. En stroom kost geld.