De slang en de stang van de stofzuiger krijg ik niet uit elkaar. Heeft iemand een tip?

Ik heb in het verleden, toen ik nog een andere stofzuiger had, deze vraag al gesteld op GV maar de tips die ik toen kreeg helpen nu niet.

De slang heeft een kunststof mondstuk en de stang is van metaal. Ik moet op een vlakje op het mondstuk drukken en dan zou ik de stang los moeten kunnen draaien maar dat gaat dus niet. Het helpt ook niet als ik het mondstuk draai.
Mijn hulp krijgt het wel vrij gemakkelijk voor elkaar maar ik heb heel weinig kracht in mijn handen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
6.7K

Antwoorden (1)

Even de twee in elkaar drukken, op het knopje van het mondstuk drukken en dan trekken. Niet in gaan spuiten met olie of vet, dan wordt het een smerige bende!