wat is het verschil tussen kreukherstellend en katoen droogprogrammas?

We hebben sinds kort een droger. Hoe gebruik je zoeits? Als je programma katoen extra kastdroog selecteren komt was er gekreukeld uit, als we programma kreukherstellend extra kastdroog selecteren komt was er vochtig uit....

Wat is de juiste manier om je was goed droog en netjes te krijgen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Gewoon kastdroog kiezen. (niet extra)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dan komt de was vochtig uit...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dan nog 20 minuten extra.

Antwoorden (1)

Dat ligt aan meerdere factoren zoals welke droger, hoeveelheid was en of het katoen of anders is. Een kwestie van proberen dus.

Toegevoegd na 3 minuten:
Plus de droogtrommel niet te vol stoppen. Dekbedhoezen bv niet in een prop erin stoppen. En na afloop van het programma de was er direct uithalen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Plus de droogtrommel niet te vol stoppen. Dekbedhoezen bv niet in een prop erin stoppen. En na afloop van het programma de was er direct uithalen.