Ligt er een beetje aan waarom de print vervangen is. Als de verwarming van de droger het niet meer deed omdat de print stuk was, is het misschien het verwarmingselement zijn wat je ruikt. Tenslotte heeft de droger de laatste keer een tijd gedraaid zonder verwarming voordat je erachter kwam.
Verder ruikt nieuwe elektronica altijd wel een beetje wanneer het nog nieuw is. Misschien kun je wat specifieker zijn wat je ruikt, of waar de geur op lijkt, en of het bij ieder gebruik wat minder wordt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Misschien wordt nu iets warm wat eerst niet warm werd of onvoldoende warm werd.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je het zo sterk ruikt en je was ruikt er zelfs naar, dan is dat niet in orde en ik zou het reparatiebedrijf hier zeker over opbellen.
Mogelijk dat er bij het vervangen van de print of openen van de kast er iets is verschoven, waardoor bijvoorbeeld de droogtrommel ergens langs schuurt en daardoor een vreemde lucht veroorzaakt, zoals smeltend pvc.