Is het vertrouwd om mijn wasmachine op een wasmachine verhoger te zetten?

Ik wil mijn wasmachine op een wasmachine verhoger zetten.
Is het vertrouwd om een zo,n verhoger te zetten als die op de afbeelding staat ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (2)

Geen probleem, weet ik uit ervaring.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, maar na een aantal jaren loop je het risico dat het geheel wat los gaat trillen en je wasmachine niet meer stabiel staat. Ik hád namelijk datzelfde ding als op de foto, heb m om die reden onlangs de deur uit moeten doen en kijk nu uit naar een nieuwe.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik heb er nu een maar centrifugeren op hoge toeren dan gaat hij als een gek te keer en gaat aan de wandel waar door de poten er scheef onder komen te staan .
Is er een manier om dit te voorkomen .