Ik wil een deel van mijn flat verhuren en heb een mobiele keuken nodig, met een kleine aanrecht, grootsteentje, koelkastje en magnetron. Kost & waar??

Waar kan ik zoiets bestellen en laten installeren...en wat zou zoiets kosten? Bedankt!!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Ikea heeft een leuke kitchenette, ook andere losse onderdelen zijn bij Ikea te koop tegen schappelijke prijzen. Magnetron en koelkast kun je het beste Blokker, Marskramer en de witgoedwinkel in de gaten houden, die hebben vaak betaalbare apparaten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je keuken delen is vaak niet prettig, je koelkast ligt vol, net als jij plek nodig hebt. Je gasstel tref je keer op keer niet goed schoongemaakt aan, je huisgenoot bakt net een ei, als jij die pit nodig hebt, om je roerbak gerecht te bereiden. Dit leidt snel tot irritatie, van beide kanten, als het appart kan, zou dat mijn keus zijn. Afvoer is nodig, extra groep waarschijnlijk niet, ligt eraan hoe zwaar de apparatuur is die aangesloten en gebruikt wordt is.

Andere antwoorden (1)

Met wat multiplexplaten en apparatuur van de Kringloopwinkel kan je het makkelijk zelf maken. Ik heb die dingen ook bij de Bijenkorf gezien maar die zijn zeer prijzig. Hier kan je ook eens gaan kijken:

http://www.paulroescher.nl/pages/product-groepen/keukens/mobiele-keukens.php