De installatie van een nieuwe cv-ketel kost gemiddeld € 600 tot € 1000.
Voor zo’n bedrag loont het dus wel de moeite offertes bij installateurs aan te vragen.
Vaak ben je goedkoper uit als je een ketel inclusief installatie koopt.
SimonV
10 jaar geleden
SimonV
10 jaar geleden
Het gaat hier dan ook om een indicatie, uitgaande van een normale situatie.