Waarom stopt de vaatwasser te vroeg?

Sinds een paar weken maakt onze vaatwasser niet het hele programma af, maar stopt ermee naar een half uur of soms na een kwartier. Hij pakt wel water en verwarmt maar na korte tijd (veel korter dan normaal) geeft hij dus door te bleepen aan dat hij klaar is, maar onze vaat is dan dus nog helemaal niet goed schoon. Heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn en hoe duur het ongeveer is om dit te laten repareren?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (1)

Het filter is vol, de timer is defect, hij staat op het verkeerde programma ingesteld.
Kortom, hier kunnen verschillende oorzaken van zijn.
Welk merk /type is het, wellicht dat kenners een beter antwoord kunnen geven.
Voor nu zou je kunnen proberen of de vaatwasmachine in de pannenstand hetzelfde probleem geeft.