waarom werkt mijn inductiekookplaat niet goed?

Ik heb een konig HA induc 12
handlieding: http://www.gebruikershandleiding.com/Konig-Electronic-HA-INDUC-12/preview-handleiding-514095.html

maar elke keer als ik een gerecht wil klaarmaken (in een koekenpan of wok die voor indcutie geschikt is!)
en ik zeg mijn pan op t vuur en olie of boter in de pan..

maar zodra ik ga bakken dan na een paar minuten gaat het lampje bij ''temp'' klipperen en schakelt hij zzich uit.
maar dat wil ik helemaal niet!! want dan stopt mn eten ook met koken, dan kan ik alleen de temp hoger instellen maar dan verbrand mn eten!
ik wil gewoon dat hij consant op X tempatuaar blijft verhitten

weet iemand wat ik fout doe?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hey maarr stel dat dat het geval is dat hij pas bijverwarmt als het nodig is maar dat wil ik niet.. ik wil juist een constante aanvoer van X temperatuur

Antwoorden (1)

Ik heb de handleiding gelezen. Jouw probleem komt niet voor bij de foutmeldingen. Misschien is het volgende aan de hand: zodra hij de ingestelde temperatuur bereikt heeft schakelt hij uit totdat weer bijverwarmen nodig is waarna huij weer aangaat. Als dat niet het geval is dan lijkt me een contact met de klantenservice beter dan met goeievraag.