Hoe verwijder ik meubelwas uit de wasmachine?

Ik heb een doek met meubelwas in de wasmachine gewassen. De doek is schoon maar ik krijg de geur niet uit de machine. Waarschijnlijk lost de meubelwas niet helemaal op waardoor de geur ook blijft. Ik heb al verschillende machines gedraaid op 90 graden met vanisg, vaatwastablet en azijn. Niets helpt

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Balen! HG wasmachinemonteur? HG Geurbestrijder?
corzijlstra
10 jaar geleden
Ik heb dikwijls in treinstellen gezeten, die uit Oost-Duitsland kwamen. Ik rook daar een voor mij aangename geur, ik vermoed van meubelwas of zo.

Antwoorden (1)

je zou het kunnen proberen met Calgonit finish, voor de vaatwasser,
of een ander merk waar je een afwasmachine mee schoonmaak
in de trommel doen en de wasmachine laten draaien op 90 graden zonder was natuurlijk,als de machine haast klaar is doe je een verfrissing in met citroen dat zijn hangertjes die je ook voor een afwasmachine gebruik
maak ook de rubberen rand schoon want ook daar trekt de lucht in
haal eerst een vochtige doek met het spul langs de rubberen rand
zo heb ik dat gedaan na dat ik een paar doeken met petroleum in de wasmachine te gewassen en ook al veel geprobeerd te hebben en dat heeft bij mij geholpen