Slapen in een raamloze kamer, welke opties heb je om toch gezond te slapen en te kunnen ventileren?

Zijn daar apparaten voor bijvoorbeeld? Ik heb wel stopcontact, maar geen raam.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ventilatie rooster?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deur openlaten en elders een raam openzetten?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Beiden niet mogelijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik kan de vraag niet bewerken maar een toevoeging: ik heb een gordijn als deur, deze kán wel open maar dat heeft geen zin want het eerst volgende goede ventilatie punt is een verdieping lager.
Rieneke1
10 jaar geleden
een ionisator?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat is dat? :p
Rieneke1
10 jaar geleden
Ik heb de bovenste, en die bevalt uitstekend. http://www.conrad.nl/ce/nl/overview/0601001/Ionisators

Antwoorden (2)

Met de deur open slapen en of een ventilator op uw kamer plaatsen.
Groetjes,
Ferdy
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Eerst niet mogelijk ('deur' kan wel open maar schiet daar niks mee op). Een ventilator blaast alleen dezelfde lucht, lijkt me niet de beste optie dus.
Om te beginnen:
meten is weten.
Voordat je weet wat je moet toevoegen: frisse lucht, vochtige lucht, koele lucht.... of juist warmte, is het handig om dat te meten.
Er zijn thermometers met vochtmeter en de resultaten kunnen je vertellen of de lucht al gezond is of niet.

En verder vind je hier heel veel tips, van luchtbevochtigers en ventilatoren,
tot gewoon de deur open laten.
http://www.goeievraag.nl/vraag/huis-tuin/overig/ventileer-kleine-open-raamloze-kamer.203171
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kun je de link als bron plaatsen? Ik kan hem zo niet openen.
Wst ik toe wil voegen is frisse, koude lucht, maar dit is niet mogelijk zonder raam, vandaar opzoek naar een 'namaak' apparaat die je kan gebruiken zonder raam.
Dankjewel!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Link al gelezen maar weinig nuttigs voor mij uit kunnen halen.