Welke stofzuiger maakt niet zoveel lawaai?

Hey, ik heb een stofzuiger van de aldi. Werkt op zich goed maar word gek van het lawaai. Binnenkort zitten we met een babytje en dan zou een stillere stofzuiger zeker welkom zijn. De silence force van rowenta lijkt me wel iets maar die is zo duur! Is er misschien een goedkoper merk dat toch goed is en niet zoveel lawaai maakt?
Bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Een paar maanden geleden ging mijn stofzuiger kapot en na deze goedkope had ik maar een wens: een goede sterke STILLE stofzuiger... Net als jij wordt ik gek van dat lawaai!

Probleem is dat dat niet lukt voor "goedkoop" , ik heb een hele goede strakke stofzuiger gekocht: de ultra silencer van Electrolux...

Als je een goed product koopt is dat voor 20 jaar minstens (dit is mijn tweede) en schrijf je hem af, is het €10,= per jaar en dat is voor niks!!

Ik kan hem aanbevelen, echt waar.