Kan een electrische deken op een luchtbed gebruikt worden?

Omdat onze vaste oppas het nogal koud heeft op het luchtbed wil ze een electrische deken erop leggen. Ik vind het een nogal eng idee met het oog op smelt/brandgevaar. Kan iemand adviseren?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
8K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een gewone deken erop leggen helpt ook.
Een luchtbed zelf, met niets erop, kan inderdaad vrij koud zijn.

Antwoorden (1)

Nogal afhankelijk van wat voor luchtbed je hebt. Je hebt rubberachtige luchtbedden en dan is het geen probleem. Maar je hebt ook plasticachtige luchtbedden en dan zou ik dat niet doen.

Uiteraard is het afhankelijk van de stand van de elektrische deken. Maar een andere optie is een mummyslaapzak deze houden mensen ook aardig warm.