Een bakje voorwas. Een bakje hoofwas. Kleinste bakje wasverzachter.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1: om eventueel wasmiddel in te doen als je een voorwas doet
2: om wasmiddel in te doen bij een gewoon programma
3: om eventueel wasverzachter in te doen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De drie bakjes zijn voor:
1=Voorwasmiddel
2=Hoofdwasmiddel
3=Wasverzachter
Meestal wordt bakje 1 overgeslagen daar de meeste mensen meteen naar de hoofdwas schakelen en slaan de voorwas over.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er staan romeinse cijfers op waarbij:
I staat voor poeder voorwas
II staat voor poeder hoofdwas.
III of zo een bloemetje voor het spoelmiddel.

Toegevoegd na 9 minuten:
De volgorde is niet steeds zoals op de afbeelding maar het bakje voor het poeder van de voorwas is altijd kleiner.
Het bakje voor het spoelmiddel heeft bijna altijd zo een soort zeefje.

Toegevoegd na 12 minuten:
Op bijgevoegde link kan u altijd uw handleiding downloaden, eerst het merk selecteren en dan het type van uw machine.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waar moet dan een vloeibaar wasmiddel in ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Even zo, of het nu poeder dan wel vloeibaar wasmiddel is.
Ivana
11 jaar geleden
Vloeibaar wasmiddel kan alleen gebruikt worden als je niet voorwast.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Spoelmiddel?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Spoelmiddel = wasverzachter, hahaha.