Wat is deze antieke weegschaal waard?

De weegschaal is een Berkel uit 1953 met een weegvermogen van 5 kg.
Type EG en nr 114531

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat moet je vragen bij een antiekzaak of veilinghuis.
En dan nog moet er een foto bij.
Het veilinghuis Gavelers is op zoek naar de krenten in de pap en daarom mag iedereen kostenloos een foto opsturen van elk object dat iets waard kan zijn.
http://www.bnr.nl/nieuws/2011/03/18/enne...-wat-is-het-waard Of vraag het bij Avery/ Berkel zelf:
Als u meer informatie wenst, neemt u dan gerust contact op met de afdeling verkoop van Weda B.V. Telefoonnummer 035-6955055.

http://www.averyberkel.nl/?gclid=COj25rLztbUCFWXHtAodQRYA8g
Ivana
11 jaar geleden
Je mag uiteindelijk blij zijn dat je er 50 euro voor krijgt. Dat lukte ons na een half jaar op marktplaats.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een voorwerp uit 1953 voldoet niet aan het criterium antiek.
In dit geval zou het dan zeker 100 jaar oud moeten zijn.

Antwoorden (2)

Je moet eens op Markplaats kijken, daar staan verschillende weegschalen van Berkel op.
http://www.marktplaats.nl/z/witgoed-en-apparatuur/weegschalen/berkel.html?query=berkel&categoryId=564

Erg veel geld brengen deze echter niet op, maar 125 euro wordt er wel voor gevraagd.
Of je dit er voor krijgt is een tweede.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan kun je rekenen op €250,-
Het is tegenwoordig een collectors-item
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je enig idee waarom mijn foto niet wordt geupload? Ik heb het nou al 2x geprobeerd.