De ontsteking van het gasfornuis blijft tikken. Fohnen helpt niet. Stekker kan ik er niet uithalen kan het kwaad?

De ontsteking van het gasfornuis blijft tikken. Schoonmaken en fohnen helpt niet. De stekker zit achter de sierstrook. Kan het kwaad om de ontsteking aan te laten staan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb dit probleem ook gehad. Heb de knop eraf gehaald en rond het electronisch gedeelte onder de knop schoongemaakt. Daar zit ook iets wat te maken heeft met de vonkontsteker

Antwoorden (1)

Ja, daar gaat ie op den duur kapot van. Probeer te kijken hoe het komt door aan de gasknoppen te wiebelen en te trekken en te drukken. Als je de knop in kwestie hebt gevonden: knop er af trekken, beschermingssokje eraf halen en een druppeltje kruipolie langs het asje laten zakken. En dan doorgaan met wiebelen.
escape