Hoe gebruik ik een wasdroger?

Ik heb een nieuwe droger gekregen en in de handleiding staat niets hoe ik de was moet drogen. ik heb wat vraagjes:
- Welke was mag er wel of niet in
- Hoe weet ik nu welk programma ik moet gebruiken, dus hoeveel graden en hoelang?

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik heb een Whirlpool Indiana C

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Welke wasdroger heb je?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Whirlpool indiana c
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
google gebruiksaanwijzing whirlpool indiana c.
Dan krijg je gratis een gebruiksaanwijzing.
Hier vind je wat wel en wat niet in de droger kan:
www.greenem.nl/info/wassymbolen-en-strijksymbolen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
super, dankjewel. ik had al gezocht maar kwam telkens de beknopte tegen waar ik niets aan heb. Thanks!

Het beste antwoord

De labels in je kleding geven aan of ze in de droger mogen
En hoe je wasdroger moet instellen staat in de gebruiksaanwijzing
Als je bij je droger geen gebruiksaanwijzing heb gekregen
ga dan even naar onderstaande site daar kan je er 2 downloaden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Welke was er wel of niet in mag kan je zien in de waslabeltjes in de kleding.
Daar staat ook of het heel heet of niet mag.
Ik moet zeggen dat ik alles op het warmste en snelste programma droog, meestal heet dit 'extra droog'. Truien en andere kleding die vaak niet zo heet gedroogt mogen worden droog ik nooit in de droger.