De Cresta electrische onderdeken, die bij Blokker voor € 20,= te koop is, slaat die na een periode automatisch af?

Ik kan er geen typenummer bij ontdekken; bij de duurdere Cresta staat wel een typenummer: Type: KTS969X. Die slaat dan ook af, en dat wil ik liever niet!
Ben u al 2 uur te zoeken op het Internet, ik kom echter maar niet achter deze info...
Het eerste alternatief wat ik vind (maat 150 x 80) is de Inventum HN1311V, maar die kost wel 3 X zoveel.
Ook bij vergelijkingssites kan ik deze info niet vinden, dus iemand moet het uit persoonlijke kennis weten!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Of even langs de Blokker, als ze het daar niet weten mag je de verpakking vast wel open maken.

Het beste antwoord

Nee, die mogelijkheid hebben de goedkope elektrische onderdekens niet. Alleen bij oververhitting schakelen die zichzelf uit. Ik gebruik er een tijdschakelaar bij, zodat de deken uitgaat nadat ik lekker warm in slaap ben gevallen.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tjemig, Amadea, wat ben je weer snel!
Helaas schakelt de Cresta duurdere (moet zelf het typenummer weer even opzoeken) zichzelf wél uit, en wat ik wil is een deken die de hele nacht blijft branden; dat vindt mijn hond ook wel lekker...Zie mijn eerder vragen, het is KOUD in mijn slaapkamer!
Dank voor het meedenken....
Amadea
11 jaar geleden
Als je er geen tijdschakelaar op zet blijft de deken dus de hele nacht branden. Ténzij hij oververhit raakt!