Mijn koelkastdeur wil niet meer sluiten. Er is al een nieuw rubber ingeplaatst. Hoe stel ik mijn koelkastdeur zodat hij weer normaal dichtvalt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Rubberstrip er afhalen, flink laten weken in heet water. Keukenhandschoenen aandoen en rubberstrip weer terugplaatsen. Deur goed sluiten en wachten tot de strip is "koudgedroogd"
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
We hebben het geprobeerd maar nog geen resultaat, gaan nu nieuwe scharnieren plaatsen. Dank je voor jullie reacties.
Staat hij wel goed recht? Je kan de pootjes van je koelkast vaak in en uit draaien, als hij iets naar voren 'hangt' sluit hij meestal niet uit zichzelf.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ophangbeugels vd deur misschien vervangen omdat ze versleten zijn