Hoe komt het dat het water uit mijn Senseo niet gelijkmatig doorloopt/stroomt?

Ik ben al een tijdje eigenaar van een goed werkend Senseo apparaat. Echter, nu ik van de week thuis kwam en een bakje koffie wou zetten voor mezelf liep het water ineens niet meer gelijkmatig door. Het komt er als het ware 'schokkend' of met stoten uit. Ik heb hier nog nooit last van gehad. Ontkalken is ook al gebeurd alleen zonder resultaat. Alle losse onderdelen al een keer los gehaald en doorgespoeld. Maar allemaal zonder resultaat dus.

Zou iemand mij kunnen verder helpen? Wat is er aan de hand en wat kan ik er aan doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dan kan het best welleens de waterpomp zijn, ontkalken moet wel goed gebeuren, kan beter schoonmakijn gebruiken dan een ontkalker en is stuk voordeliger

Toegevoegd na 36 seconden:
En anders kijken of je nog garantie hebt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met een speld het gaatje in de padhouder doorprikken. De padhouders ook ontkalken. Met azijn. Goed naspoelen.