Oude wasmachine naar de mileustraat of naar de schroothandel?

Ik heb hier een kapotte wasmachine staan. Nu dacht ik in eerste instantie aan de mileustraat, maar toen zag ik op http://www.oudijzer-prijs.nl dat je er ook nog geld voor kan krijgen. Per kilo oud ijzer krijg je ongeveer 17 eurocent. Ze komen hem zelfs ophalen staat er. Wie heeft daar ervaring mee? En rekenen ze ophaalkosten? Hou je dan nog wel iets van je geld over?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
42.3K

Het beste antwoord

Elke gemeente heeft bijna wel een eigen milieustraat waar u verschillende afvalstoffen zoals metaal, blik, oud ijzer e.d. gratis kunt inleveren en zelfs onbeperkt kunt langs komen. Echter … dan zou er toch de vraag bij u moeten op komen, waarom je dit gratis zou doen? De afvalstoffen zoals oud ijzer, zijn namelijk veel geld waard en in elke stad heb je wel een schroothandelaar die dit graag van je zou willen over kopen. Laat niet de gemeente niet langer verdienen aan jouw oud ijzer en ga op zoek naar een schroothandel, waar je jouw oud ijzer voor de beste prijs kunt verkopen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Link werkt niet

Andere antwoorden (1)

Lekker naar de schroothandel brengen.
Ook die verwerken het verantwoord.
Houdt je er in ieder geval iets aan over.

Wanneer je naar de milieu staat gaat zou ik zeker de rvs trommel er uit halen en naar de schroothandelaar brengen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bonniebiker, Bedankt voor je antwoord. De schroothandel gaat het dan worden. Las ook wanneer je verschillende soorten ijzer aanbied je meer waar voor je geld krijgt. Ik ga dus zoiezo de rvs trommel los aanbieden.