Bestaat er 'gereedschap' waarmee je zonder teveel moeite wasmachines, ovens en koelkasten onder het aanrecht kan plaatsen?

Bestaat er gereedschap, een karretje of een ander soort apparaat, waarmee je koelkasten, wasmachine, vaatwassers en ovens zonder veel moeite direct op de goeie plek onder het aanrecht kan plaatsen? Zoiets als een pallettruck, zoals ze in de supermarkt gebruiken bijvoorbeeld.

Nou weet ik van het bestaan van 'hondjes' en steekkarretjes, maar met steekkarretjes kom je toch niet helemaal op de goeie plek..een steekkaretje moet je toch enkele graden schuin houden om zonder problemen het object te kunnen verrijden. Een ´hondje´ zal je er op een gegeven moment toch onder vandaan moeten halen. Bij beide opties zal je de machines toch moeten schuiven en wrikken om ze op de juiste plek te krijgen, met eventuele mogelijkebeschadigingen aan de ondergrond en lichaamsdelen.

Toegevoegd na 8 minuten:
Met ´hondjes´ bedoel ik een ´dolly´ (zo´n plank op wieltjes).

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.4K

Antwoorden (1)

Dat bestaat niet want de opening met hoog genoeg om uw toestel in te schuiven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sorry, er ontbreekt een deel van mijn antwoord.
Ik wou alleen stellen dat de opening net hoog genoeg is om het toestel in te bouwen laat staan om een toestelletje om het erin te schuiven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Good luck met uw uitvinding.