wie heeft ervaring met een flavorwave turbo oven, hoe lang moet bv. kip of patat en op welke temperatuur. Heeft iemand nog meer tips?

Ik heb een flavorwave oven zonder gebruiksaanwijzing, kan iemand mij wat tips geven. en kan je er ook een ovenschotel inmaken, wordt de onderkant dan ook goed gaar?

Toegevoegd na 6 dagen:
Als je kippenpoten bakt in de flavorwave oven, moet je ze dan omdraaien halverwegen de tijd?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.9K

Antwoorden (1)

ja je kan er ovenschotels in maken ,je kan er veel meedoen en je houd de tijden aan van een hete lucht oven dan kom je er het dichts in de buurt je hebt voor patat wel een aparte schaal voor nodig voor nodig kippenpoten ongeveer 35a40 min op 200 gr.maar bevroren op 220gr ongeveer 50 min. maar wil je het echt uitproberen is hier een link met veel recepten ,ben er zelf ook lid van en je zal er zeker veel van opsteken ook hoe het niet moet

Toegevoegd na 1 dag:
heb nog een link voor je met recepten http://www.telsell.com/vf/manuals/Halogen%20Oven%20Recepten_1903556500.pdf