Kan je de shark stoomreiniger ook gebruiken op laminaat?

Zojuist weer de laminaatvloer gedweilt en dat is een hele klus. Nu zag ik op tv een reclame van de shark stoomreiniger. Ik kan nergens vinden, of deze ook te gebruiken is voor laminaatvloeren. In de reclame zie je alleen maar dat het apparaat op een tegelvloer gebruikt word. Wie heeft het apparaat en wie kan mij het dweilen (misschien) gemakkelijker maken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.4K

Het beste antwoord

Ja, kun je wel gebruiken maar pas op met naden. Teveel stoom doet de vloer achteraf opwellen. En Ronron. Jouw eerste antwoord staat onder Reactie in plaats van Antwoord.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

ja je kan er ook laminaat mee doen,ik gebruik hem op mijn parket ,ideaal je moet het wel met alleen water gebruiken verders niets dus geen schoonmaak spul er bij doen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja je kunt een shark stoomreiniger prima gebruiken op een laminaat vloer zie ook link Snap niet waarom mijn vorige antwoord na reactie is verplaatst.