Mijn deur van mijn wasmachine gaat niet open en he3ft geen hendeltje.Hoe krijg ik mijn machine open?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als er nog water in staat moet je dit eerst via de pluizenstop eruit laten lopen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je het programma onderbroken? Dan wil de deur bij mij ook niet open. Dan moet ik eerst weer een spoelprogramma laten lopen tot het eind, dan wil het deurtje weer open (bij mij :-) )
Ivana
11 jaar geleden
Maar niet met een hendeltje, maar met een ontgrendelknop op het bedieningspaneel.

Antwoorden (4)

Mijn wasmachine heeft ook geen handel aan de deur, maar misschien moet je op een ontgrendelknop drukken, zodat de deur openspringt?
11 jaar geleden
Bij oudere machines zit er soms iets achter het klepje van het afvoerfilter, een hendel o.i.d.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Onze Miele heeft achter het klepje een soort trektouwtje met een oogje er aan. Vinger door het oogje en naar beneden trekken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Door middel van een theelepeltje.

Dat deed ik met mijn oude wasmachine ook. Die kon nog wel gewoon dicht maar het openen moest met een theelepel gebeuren.
( gewone lepel paste niet)