iedere keer dat ik mijn oven aanzet springt de aardlekschakelaar om. Nu heb ik de aarde losgemaakt en is het probleem verholpen. Is dit gevaarlijk?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je heb het probleem niet verholpen maar omzeild

Antwoorden (3)

Ja, er is altijd een rede dat de aardlek omspringt! Oven na laten kijken, Dit is erg gevaarlijk!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zeer gevaarlijk, ongelofelijk dat u de aardlekschakelaar omzeilt door de aarding van de oven af te leggen .
De fout zal waarschijnlijk in de weerstand zitten van uw oven. Vrij simpel te herstellen en niet zo duur.
Zeker niet dat het uw leven waard is ! ! !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Natuurlijk is dit gevaarlijk. Er is kennelijk iets mis met de elektrische oven, wat te constateren is aan de aardlekschakelaar. Doe alsjeblieft iets aan de oorzaak.

P.S.: Als je brandalarm afgaat, ga dan alsjeblieft de brand blussen en denk niet dat het probleem overgaat door het verwijderen van de batterij uit het alarm.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
HeerVoldemort
11 jaar geleden
*evil* + van mij.
En als die brand door de oven komt? Blussen met water?