Waarom doet mijn Nespresso apparaat het niet als ik er spa rood in doe in plaats van gewoon water?

Omdat we een tijdje geen water hadden (kapotte boiler) en wel zin hadden in koffie hebben we spa rood in het reservoir van het nespresso apparaat gedaan, maar het apparaat wilde geen koffie zetten. Heeft dit iets met de drukopbouw te maken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5.6K
Cryofiel
11 jaar geleden
Ik vermoed dat die prik er wel uit zal gaan als het water heet wordt.

Het beste antwoord

Het apparaat trekt vacuüm, door het koolzuur wordt dit een stuk moeilijker.