de rubber ring van mijn wasmachine is uitgekommen ik probeer terug te zetten maar dat ding komt van elkaar kanten uit hoe kan ik hem terug zetten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Als de ring er vanzelf is uitgekomen zul je waarschijnlijk een nieuwe moeten laten plaatsen. Het is verstandig om dit door een erkende monteur te laten doen, omdat het een nogal lastig klusje is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet, laat dat aan de vakman over. Een nieuwe is noodzakelijk omdat waarschijnlijk de aanhechting kapot is.
Je moet overigens de hele machine uit elkaar halen en dat is een karweitje voor de vakman. Terugduwen werkt daarom niet.