Hoe meet ik de maat van een inbouwvaatwasser op?

Wie kan mij vertellen hoe ik de maten opmeet van een inbouwvaatwasser, onze oude is aan vervanging toe, maar voor ik iets anders kan kopen heb ik wel maten nodig.
Alvast bedankt voor de evt reactie's

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Als er een keukenkastdeurtje voor zit, kan je die losschroeven. De hoogte en breedte kan je gewoon opmeten. Dat zijn toch altijd standaardmaten, dus je ziet gauw genoeg het verschil tussen bv 40 of 60cm breed.
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Biet zo moeilijk doen: neem het oude merk en typenummer mee, als je een nieuwe gaat kopen en zoek op internet desnoods de inbouwmaten na. De verkopen in een winkel kan ze ook zo opzoeken. Ga niet zelf meten.
Bovendien zijn er maar een paar standaardmaten.die te maken hebben met de standaardbreedte van keukenkastjes: 30, 45, 60 en 90 cm
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Cryofiel
12 jaar geleden
Ik probeer me een inbouwvaatwasser van 30 cm voor te stellen... ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha die heb je wel degelijk, is idd wel kleiner dingetje.