Bij welke website kun je witgoed bestellen waar ze het gratis voor je plaatsen en installeren op de 3de verdieping zonder lift? (gasformuis)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb nog niet gezien dat ze dat gratis doen. Per vloer moet je betalen. Je kunt proberen te onderhandelen in de winkel. (bij a zag ik ook een mooie voor hetzelfde geld, als jullie hem boven brengen en aansluiten zonder extra kosten koop ik hier).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gratis is toch niet gratis, dan zit het in de prijs in of ze zeggen dat ze het alleen beneden leveren. Je zult inderdaad moeten onderhandelen of gewoon iets extra's betalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dit kun je inderdaad beter in de winkel regelen, vaak is de service beter, omdat je rechtstreeks contact hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gratis? Voor niets gaat de zon op! Je begrijpt toch wel dat de werkuren van de bezorgers moeten betaald worden?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En dan moet het apparaat ook zo goedkoop mogelijk zijn zeker??

Antwoorden (2)

De online warenhuizen zoals bijvoorbeeld Wehkamp doen dit.
Je moet wel bezorgkosten betalen,maar het boven brengen en plaatsen doen de bezorgers.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ook eens op de site van eps kijken.
Wij hebben geweldige ervaring met dat bedrijf.
Suc6