Mijn wasdroger geeft een vreemde geur af, wat kan dit zijn?

Mijn wasdroger geeft sinds een dag een vreemde (ruikt naar uitlaatgas van een auto) af, echter geen brandgeur. Ik heb nu geen idee wat dit kan zijn alle filters zijn schoon etc, zou dit een lager kunnen zijn (droger geeft geen lawaai). Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (2)

Het zou de aandrijfsnaar kunnen zijn, of stof in de machine. Bij de meeste drogers kun je vrij eenvoudig de achterplaat eraf schroeven. Dan kun je de snaar controleren en eventueel stof verwijderen.
bamibal
12 jaar geleden
Probeer eens een handtje soada zout.

was 90 graden en kijk wat hij daarna nog voor stank geeft.

Doe dit elke 3 maanden en het gene wat die reuk geeft ( de zeef) zal verdwijnen.

tip:handyman
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bamibal
12 jaar geleden
Soda in de wasdroger???