zijn thermostaatkranen nog in te stellen?

ik heb danfoss thermostaat kranen ,maar ik vraag me af zijn die ook nog appart in te stellen?
ik bedoel los van de gewone instelling ,of heeft hij een fabrieks instelling waar niet aan te doen is.
ik heb het idee dat sommige kranen niet goed warm water door laten,zou dat kunnen ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik heb in het verleden een Grohe gehad die je inderdaad zelf kon instellen. In de gebruiksaanwijzing stond beschreven hoe je dit moest doen; dit zal per merk verschillen. Of het ook geldt voor jouw kraan durf ik niet te zeggen maar kijk er de gebruiksaanwijzing eens op na.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je kraan wat ouder is en problemen heeft met warm water door geven wil er wel eens kalk in zitten. Anders kun je bij Danfoss het type door geven. Deze kan dan kijken of die verstelbaar is. Vermoed van wel. omdat meestal dit wel wil