Wat is het telefoonnummer van Princess (geen 0900 nummer)?

Toegevoegd na 2 minuten:
Keukenapparatuur Princess

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Van wie?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tel. 0900-333 55 54
service@princess.nl Dat zijn de enige contactgegevens die ze hebben. Als je bang bent dat je telefoonrekening te duur wordt, stuur ze dan een mailtje. Al ben je uiteindelijk veel langer bezig om het per mail uit te leggen en op te lossen.
Waarschijnlijk zijn de kosten 0,10 ct per minuut (extra). Dus voor een moeilijke vraag zul je 1 à 2 euro kwijt zijn.... Niet zo'n probleem toch!?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De meeste 0900 nrs hebben ook alternatieven nummers die veel goedkoper zijn.

Antwoorden (1)

Hoofdkantoor Princess Household Appliances
'Princess-Ville'

Bezoekadres
Liesboslaan 57
4813 EB Breda

Tel: +31-76-5217716

Postadres
Postbus 4722 4803 ES Breda