Sony Camcorder hulp bij overzetten van films.

Ik heb een Sony Camcorder DCR-HC53E. er zit een usb-poort op maar deze reageert niet op mijn PC´s. (zowel Vista als XP als windows 7.) Ik wil graag weten welke software ik nodig heb om de films over te zetten naar mijn PC. Dus dat hij werkt via de USB en niet dat ik een aparte nieuwe kabel nodig heb. Het maakt ook niet uit voor welke OS het is (XP,Vista en 7)
Specificaties.
filmt op tape, heeft USB, DVI.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Camera's

Antwoorden (1)

Ik had het zelfde probleem en ongeveer dezelfde vraag is +/- 1 maand geleden ook gesteld. Zie link voor dat antwoord. De software die in de doos bij de camera zat werkt bij mij om de filmpjes over te zetten.