Welke camera om drum covers op youtube te zetten?

Ik wil straks drum covers op youtube zetten, en nu zoek ik een videocamera die de beelden van als ik drum goed kan volgen, het geluid hoeft niet goed te zijn, want ik neem alles op met drum microfoons.

Ik heb zelf geen flauw idee wat voor videocamera ik nodig heb. Het drummen moet er goed uitzien op de camera, meer niet.

Heeft iemand misschien een idee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Camera's

Antwoorden (2)

Een Sony met HD filmmogelijkheid?
in ieder geval HD filmen lijkt me verstandig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In principe zijn er vele opties, maar budget is wellicht bepalend.
In ALLE gevallen zorg voor veel homogeen licht, dan kun je zelfs met een 1.3 mp webcam al iets doen.

HD is natuurlijk het mooist maar youtube ?, de meeste mensen vinden lager dan 480 p al helemaal prima voor een goede indruk, in jouw geval zal de sound bepalender zijn dan het beeld.

succes