Hoe krijg ik een foto in Paint?

Normaal lukt dit altijd maar nu geeft Paint bij een bepaalde foto aan: Dit is geen geldig bitmapbestand, of deze opmaak wordt niet ondersteund.

Wat kan ik doen zodat deze foto wel in Paint kan?

Toegevoegd na 5 minuten:
Wat zou het probleem met de foto zijn?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Camera's
7.8K

Het beste antwoord

Een printscreen maken van de bewuste foto.
Deze daarna in Paint plakken (CTRL-V) en vervolgens kun je hem verder bewerken en opslaan.

Toegevoegd na 14 minuten:
Na jou aanvulling zou je de extensie aan kunnen passen in .jpg ipv .bmp mogelijk dat het dan wel werkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik weet niet wat voor soort de foto is (.jpg, .png zijn voorbeelden), maar daar kan het wel aan liggen.
Klik met je rechtermuisknop op de foto. Klik op 'Openen met' en kies een programma. Open de foto, en klik op 'Opslaan als...'
Nu kun je bijvoorbeeld dit van de foto maken: foto1.png, foto1.jpg. Je verandert dus het type.
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En bitmaps heb je in verschillende soorten, van 4-bits tot 64-bits. Misschien zit ‘t ‘m daar in. Het allerhandigst: Paint laten voor wat het is en een beter programma gebruiken. Photofiltre is gratis te downloaden, en online kun je op http://www.pixlr.com/editor/ foto’s bewerken.