Hoe werkt Corel Paintshop pro Photo x2?

Bestaat er een boek(je) met uitleg of is er een site waarop ik kan vinden hoe het werkt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Camera's
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik neem aan dat zoiets in de handleiding staat?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat neem ik ook aan... Alleen niet zo handig als je geen handleiding hebt... Had anders deze vraag niet gesteld!...

Het beste antwoord

Op deze site staat veel informatie, ook over andere programma's. Af en toe even op de google-links drukken voor de sponsering van de maker ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Wat dacht je van de "help" funtie? Als je er dan nog niet uitkomt geef je maar een gil, ik werk er vrij veel mee dus misschien kan ik je bij een specifieke vraag helpen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier vind je een complete uitleg van Corel Paintshop pro Photo X3. Dus die versie zal niet veel verschillen met jouw versie:

http://www.google.be/url?sa=t&source=web&ct=res&cd=4&ved=0CCIQFjAD&url=http%3A%2F%2Fwww.origin.corel.com%2Fcontent%2Fvpk%2Fpsppx3%2Fnl%2Fpsppx3_reviewers_guide_nl.pdf&rct=j&q=corel+paint+shop+pro+handleiding&ei=eezvS-DiHNKPOJ-BpYEI&usg=AFQjCNFEsaN_2GPCkpd5IVvLCMhb3A0XHA

Het is een pdf bestand, dus je zal een pdf reader op je computer geinstalleerd moeten hebben!

Toegevoegd na 1 minuut:
Als het lettertype te klein is om te lezen, kan je zoomen met het zoomgereedschap (het vergrootglas met een + in)