Canon EOS 1200D foto's zonder SD kaart, waar te vinden?

Ik heb sinds gisteren een Canon EOS 1200D, maar ik heb mijn foto's perongelijk zonder SD kaart gemaakt, waar kan ik deze nu vinden? Als ik mijn camera namelijk koppel aan mijn laptop krijg ik geen foto's te zien en de functie die de foto's op de camera zou laten zien zegt dan dat er geen SD kaart aanwezig is

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Camera's
5.5K
capthavoc
8 jaar geleden
Geen optie om te switchen naar internal memory ? zit er fysiek wel een SDkaartje in ? heb je dan misschien een cardreadertje ? kan je de foto wel bekijken op de camera ? je kan ze van het interne geheugen ook verplaatsen naar de SDkaart maar wellicht moet je deze nog even formateren ook die optie zou in de camara zitten Tip formateer je SDkaart vanaf de camera niet op de pc
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Welkom in de keiharde wereld van "professionele"-apparatuur. Als de 1200D gelijk is aan de 600D kan je de hele dag foto's schieten. Met 0 opgeslagen foto's.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Maak nu een foto zonder kaart. Wat staat er in beeld? No Card.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Voortaan toch maar eerst even je nieuwe camera uitproberen en ook af en toe eens op je display kijken, daar staan soms best nuttige dingen. ;-) En: ook voor de volgende keer: let op de specs voor je een nieuwe camera koopt. Camera's zijn verschillend en doen lang niet altijd alles wat je oude kon. Je foto's zijn dus inderdaad weg. Ze zijn nooit opgeslagen en dus ook never nooit niet terug te halen.

Antwoorden (3)

Nergens. Geen kaartje=foto's weg.....
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Normaal moet je die ergens in het menu toch kunnen terugvinden in het standaard geheugen.
Of je hebt ze per ongeluk gewist.
Raadpleeg de gebruiksaanwijzing.
Ik had een Fuji Finepix,daar knipte ik wel vaker foto's mee met alleen in het geheugen,als ik die aan de laptop aansloot kreeg ik die ook te zien.
Heb je er geen software cd bij gehad?
Ik raad je een hele snelle SD kaart aan,133x of hoger.van Transcend.
En als je brand,Imation -R een van de betere dvds om foto's op te zetten,of een stick
Of streamen naar je tv,draadloos via blootooth of playstation,multimediabox etc.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Sorry, maar die foto's zijn gewoon "niet gemaakt".
Jouw toestel stond nog in de demostand. Dat wil zeggen: het apparaat werkt als normaal maar omdat er geen kaart in zit is er niets opgeslagen.
Je kunt dit in het vervolg voorkomen door in het menu het eerste tabblad te selecteren, vervolgens "ontspan sluiter zonder kaart" te kiezen en deze op "uit"te zetten. Daarna krijg je de waarschuwing te zien als je foto's probeert te maken zonder geheugenkaart.