Hoe kan ik HD filmen met een Medion Life camera?

Hallo! Ik heb vandaag een Medion camera gekocht, mooi prijsje voor dit uitstekende product. Nu zitten er dus twee opties op deze camera. 1080x720p of 640x480p filmen. Als ik bij de opties, de HD aan wil klikken, dan blijft deze knop echter grijs en kan ik alleen non-hd filmen. Heeft iemand dit probleem ook (gehad)? Of weet hoe ik dit op kan lossen?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Camera's

Het beste antwoord

Kijk in de handleiding aan welke voorwaarden je geheugenkaart moet voldoen, en check welke geheugenkaart je hebt. Waarschijnlijk heb je een SDHC of SDXC type nodig van Class 10 of beter.
gvrox