Bestaan er ook IP camera's op accu?

Vriendin wil graag haar krielkippen in de gaten kunnen houden met een camera en een Appje/PC
Nu wil ze een camera zonder adapter, dus een camera in het hok. Bestaan die dingen ook op accu/batterij? De afstand van huiskamer naar kippenhok is namelijk te groot. Hoe doen die boswachters dat eigenlijk het volgen van een nestje vosjes en dergelijke

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Camera's

Antwoorden (1)

Is dit iets misschien?
https://www.conrad.nl/nl/tasco-wildcamera-2-4-mp-15-leds-491740.html?WT.mc_id=Mail:zondag:20141012:Wildcamera491740&insert=NB&utm_medium=email&utm_source=zondag&utm_campaign=20141012&utm_term=Wildcamera491740

Kijk ook even op google voor dit type camera als het wat is en misschien vind je goedkopere winkels.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Geen dank, succes met de kippen onder toezicht.