is het mogelijk om fotos te streamen zonder internet?

Morgenmiddag (zondag) staan ik en een collega op een markt, (wij zijn een elektronicabedrijf) maar vroegen ons af of het mogelijk was om een camera en een tv mee te nemen, en dan elke foto die je maakt, direct te "streamen" naar de televisie, maar op de markt is dus geen wifi. iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Camera's
1.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als Wi-Fi het enige obstakel is, dan kan je toch zelf een Wi-Fi router meenemen? Je maakt dan een Wi-Fi netwerk, wat niet verbonden is met het internet.
Ritsuka
9 jaar geleden
Je wil gewoon de tv als scherm gebruiken voor de foto's die je maakt. Dan zoek je meer iets als tethering. Weet alleen niet of dat met een tv kan, maar dit kan wel met een computer en dan gewoon een kabel (dacht ik ook draadloos)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@Ritsuka. Nee tethering is als je internetverbinding wil maken met een apparaat welke niet direct op het internet kan. Maar er is helemaal geen internetverbinding nodig. Alles kan met een lokaal netwerk.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Om wat voor camera gaat het, en wat voor tv?

Antwoorden (2)

Goedemorgen.

Alle opties waar ik aan denk hebben een wifi nodig.

Misschien gewoon ouderwets een kabel gebruiken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als Wi-Fi het enige obstakel is, dan kan je toch zelf een Wi-Fi router meenemen? Je maakt dan een Wi-Fi netwerk, wat niet verbonden is met het internet.
Je zou een laptop aan de tv kunnen hangen en de foto's met je (wifi?)camera kunnen laten zien.

Toegevoegd na 2 minuten:
Als je niet met een kabel wil werken tussen tv en laptop zou je met een smarttv en een wifi router een verbinding op kunnen zetten tussen smart tv en laptop.

Maar dat zou een hoop onnodig gedoe zijn wat je met een simpele kabel kan voorkomen.