Welke camera kan ik het beste nemen?

Op dit moment heb ik de Canon EOS 100D. Ik ben opzoek naar een 2e camera. Ik zat te denken aan de 550D of de 50D. Hebben jullie nog leuke ideeën? Moet wel een body van Canon zijn.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Camera's
paulus811
9 jaar geleden
Leuke ideeën? Ja hoor, zat. Maar je moet wel iets meer info geven waar je naar op zoek bent om een goed antwoord te krijgen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hi, Ik ben opzoek naar een (2e hands) camera rond de 300 euro. Het gaat daarbij alleen om de body. Zonder kitlens.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in dat geval: gewoon kijken wat te koop is bij een vertrouwde leverancier....

Antwoorden (1)

Mijn advies is als je de 100D hebt, gebruik je geld voor een lens en niet een nieuwe body. Je gaat er vrijwel niet tot weinig op vooruit en de lens is toch een van de belangrijkste dingen van een camera. (Samen met de sensor etc)