Waarom ziet mijn pc mijn Sony A100 camera niet als ik hem verbind?

Als ik mijn Sony a100 aansluit gebeurt er niks.

Ook in apparaat beheer vind hij niks ik heb al meerdere usb poorten geprobeerd.

Toegevoegd na 18 minuten:
Ik heb het via de handleiding geprobeerd die zegt eerst camera aanzetten en dan aansluiten en dan zou je camera op de pc verschijnen dit laatste gebeurt dus niet

Toegevoegd na 12 uur:
Ook heb ik het in andere volgorde's geprobeerd (eerst aansluiten dan aan zetten) maar ook dat hielp niet

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Camera's
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Misschien een domme vraag hoor maar goed je weet het maar nooit, staat de camera aan?, vaak moet je hem aanzetten wil de pc hem herkennen. Verder wil de pc even opnieuw opstarten nog wel eens werken. Als dit niet werkt, is er geen software bijgeleverd die je misschien eerst zou moeten installeren? En als het allemaaaaal niet werkt, kun je de SD kaart ook gewoon in de laptop/pc steken?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ja camera staat aan heb het ook geprobeerd via handleiding maar die zegt dat als ik hem aansluit er vanzelf een pop-upje om pmijn pc zou moeten verschijnen maar die verschijnt niet
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bij mijn Alpha (nu een 500 maar voorheen ook een 100) moest ik hem eerst aansluiten op de pc en daarna pas aanzetten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ook dit heb ik geprobeerd maar dat heeft niet geholpen helaas

Antwoorden (1)

Bij mijn camera moet ik hem eerst aansluiten aan de pc, en daarna op het knopje drukken voor foto's te bekijken (dat groene driehoekje met een vierkantje eromheen).
Daarna verschijnt hij als het goed is bij deze computer als verwisselbare schijf.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zo'n knopje heb ik niet volgens Sony zou alles automatisch moeten gaan
Ritsuka
9 jaar geleden
Wat voor actie voer je dan uit als je foto's wilt terugkijken op de camera zelf? Ergens aan draaien bij modus?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Gewoon op de knop met het vierkantje maar als ik daar op druk gebeurt er ook niks