Mijn Eos 400D flists niet meer. Wat moet ik doen??

Mijn Eos 400D flitst sinds kort niet meer. Hij komt ook niet meer uit als ik op het knopje druk links van de lens. Als ik op het knopje druk dat hij een flits moet geven, zegt hij busy. Ik heb hem al gereset. Wat kan ik nog meer doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Camera's
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zit er geen vuil of iets plakkerigs in de rand van de flitser waardoor die niet meer op wil klappen? Probeer eens voorzichtig met het knopje ingedrukt de flitser op te klappen (met je nagels of schroevendraaiertje) en als je hem uit hebt eens goed schoonmaken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat Gilles zegt. Heb precies hetzelfde gehad met een 350D. Je moet dan als ie open is goed kijken en reinigen.

Antwoorden (1)

Nieuwe batterijen?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Beste TheNaughtyNight, Bedankt voor je reactie, maar ik heb 2 originele Canon batterijen, en bij allebei het zelfde probleem.
Verwacht dus niet dat dat het is...