Hoe kan ik versenld filmen?

Ik wil uitleg filmpjes maken van loom maar dan lijkt het me fijn om te kunnen versnellen tijdens het filmen of moet dat na het filmen

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Camera's
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedoel je op de pc filmen of met een camera?

Het beste antwoord

Het versnellen van een film doe je pas later, tijdens het bewerken. Neem het dus gewoon normaal op, met je gesproken instructies en dergelijke erbij, en dan kun je later met je bewerkingsprogramma op de computer dingen doen als muziekjes toevoegen en stukken versnellen.
9 jaar geleden
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Dan moet je wel een bewerkingsprogramma hebben waarbij je het geluid van de opname kan splitsen van de opname zelf. Anders word het gesproken geluid ook versneld. Als dit niet kan moet je het geluid van de film uitzetten of filmen zonder geluid en de instructies later apart opnemen en later bij de film monteren.
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Verder gewoon een goed antwoord +
Ritsuka
9 jaar geleden
ja, je kunt natuurlijk altijd je filmpje in fragmenten doen, waarbij je het ene normale snelheid laat met praten, en het volgende geluid weg en dan versneld.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dankje voor de antwoorden