Wat voor een Zonnelens moet ik kopen voor een 55 - 250mm lens? Voor een Canon

Zie bovenstaande vraag. Waar kan ik deze goedkoop maar ook een goeie kap kopen

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Camera's

Antwoorden (1)

Je moet de ET-60 hebben. Als je hierop gaat googelen kom je ze tegen in alle prijsklassen. Voor rond de 20 euro heb je de originele van Canon en vanaf ca. 3 euro heb je de z.g. neppers (die eigenlijk net zo goed zijn). Je kunt ook gewoon op Marktplaats kijken.

Toegevoegd na 4 minuten:
De originele zitten al onder de 20 euro zie ik net.
Het gaat om filtermaat 58.